zondag 20 juni 2021

300. Oproep aan abonnees met nieuwe foto's van het corono-werk van Veronika Schäpers

Naar aanleiding van mijn vorige blog ontving ik van Veronika Schäpers nieuwe foto's van haar corona-boek Das müssen Sie mir erst einmal beweisen / First you have to prove it to me. Die decoreren dit blog - dat anders nogal saai en huishoudelijk van aard zou zijn. Wat is het geval?


Veronika Schäpers,
Das müssen Sie mir erst einmal beweisen
/ First you have to prove it to me
(2021) 


Sommige lezers van dit blog ontvangen een bericht als ik een nieuw blog heb gepubliceerd. Deze functie wordt vanaf juli door Google niet meer ondersteund, zoals dat heet, je kunt ook zeggen: ze stoppen met deze (sub)dienst. Waarom wordt er niet bij gezegd. Gelukkig zijn er alternatieven. Je kunt je nog steeds "abonneren". 

Veronika Schäpers,
Das müssen Sie mir erst einmal beweisen
/ First you have to prove it to me
(2021) 


Onderaan de pagina (klik eerst even op de titel van dit blog, zodat je niet alle voorgaande blogs onder deze te zien krijgt, want dat duurt het even voordat je de onderkant van de pagina bereikt hebt) is een veld opgenomen met de titel "SUBSCRIBE". 

Vul je email-adres in op de balk eronder. Druk op de "SUBSCRIBE"-knop eronder. 

Je krijgt dan de mededeling dat je inschrijving is ontvangen.

Vervolgens krijg je een keer per week een bericht dat er een of meerdere nieuwe blogs zijn gepubliceerd.

Dank voor het blijven volgen van Ligatuur!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten